Széchenyi 2020 logó
 

Ügyfélszolgálatos-koordinációs munkatárs

Ügyfélszolgálatos-koordinációs munkatárs

Szereted a logikai játékokat, feladványokat? Felvillanyoznak a kihívások, a kreatív problémamegoldás? Szeretsz irányítani, rendszert működtetni? Mit szólnál egy saját irányítópulthoz?
Pécsi székhelyű, Pécs belvárosi és Budapest belvárosi irodával rendelkező, kellemes légkörű, dinamikusan fejlődő könyvelő cég keresi álmai ügyfélszolgálatos-koordinációs munkatársát.
Ugye te sem akarsz második lenni? Akkor az Első Magyar Könyvelő és Pályázatíró Kft-nél legyél az, akivel kialakítjuk a legendás ügyfélszolgálatunkat!

Miért van szükségünk rád?

  • Mert néha elveszünk az adminisztrációs terhek között,
  • mert az ügyvezetőnk alig várja, hogy ledelegálja az emailek és telefonok kezelését,
  • mert a feszített tempó mellett az ügyfeleinkkel való figyelmes kommunikációra nem marad elég időnk,
  • mert a feladatok nem mindig jutnak el időben azok felelőséhez.

Miben fogod támogatni a fejlődésünket?

  • Fogadod az ügyfelektől beérkező hívásokat, emaileket és időnként személyes megkereséseket: te biztosítod az előszobát ügyfeleink problémáinak megoldásához. Ne aggódj, nem várjuk el tőled, hogy magasszintű szakmai tudással rendelkezz, elég, ha ügyesen feltalálod magad!
  • Rendszerezed, priorizálod és kiosztod a felmerülő feladatokat a munkatársaknak, menedzseled a munkafolyamatokat, és gondoskodsz a megkezdett munkafolyamatok megnyugtató lezárásáról: ebben a leghűbb társad a MiniCRM rendszer lesz.
  • Figyelsz arra, hogy a határidőket minden munkatárs betartsa, beleértve az ügyvezetőt is.
  • Türelemmel és empátiával meghallgatod az ügyfeleket akkor is, ha úgy ítéled meg, hogy nem feltétlenül szakmai problémával hív bennünket.
  • Segíted az ügyfeleket az automatizálással járó nehézségek technikai leküzdésében: célunk a papírmentes könyvelőiroda elérése, ehhez azonban szükség van az ügyfelek megfelelő, türelmes edukálására.
  • Időről-időre részt veszel céges kiállításokon, konferenciákon és más rendezvényeken, amelyek néha utazással járnak.
  • Segítesz az ügyfélelégedettség felmérésében: ehhez nem kell mást tenned, mint nyitott szemmel és füllel figyelni az ügyfelek reakcióit, és néha célzottan megkérdezni őket, mennyire elégedettek a kapott szolgáltatásokkal; az információkat pedig dokumentálod.
  • Vagyis összességében te leszel a motorja az iroda gördülékeny működésének és az ügyfelekkel való zökkenőmentes kommunikációnak.

Mit nem várunk tőled?

  • Nem várjuk, hogy szakmabeli légy, nem kell értened a könyveléshez. Ezért benne van a pakliban, hogy te vagy az emberünk, ha a múltban rendezvényszervező, logisztikai ügyintéző voltál, vagy akár a vendéglátásban, idegenforgalomban tevékenykedtél.
  • Nem kell eladnod semmit.
  • Nem kell önállóan válaszolnod az ügyfelek szakmai kérdéseire.

Miben vagy jó?

  • Logikusan, rendszerben gondolkozol, képes vagy prioritásokat felállítani;
  • nem baj, ha van némi informatikai vénád, akkor is szívesen látunk, ha kicsit „kocka vagy”;
  • határozott vagy és jó szervező, hiszen neked kell delegálnod a beérkező feladatokat a kollégák, sőt időnként a főnököd felé is;
  • motiválnak a változatos kihívások, a problémákra megoldásközpontúan tekintesz;
  • nem riadsz meg, ha kommunikálnod kell, közvetlen és udvarias vagy;
  • mivel írásban és szóban is folyamatosan kapcsolatot kell tartanod az ügyfelekkel, nem mehetünk el a tiszta beszéd, a korrekt gépírás tudás és a jó helyesírás mellett sem;
  • mivel ügyfélkörünk egy kis része külföldi, nagy előny, ha írásban és szóban is kommunikálsz angolul (nem kell anyanyelvi szinten beszélned, értsd meg őket, és értesd meg magad);
  • nem feltétel, de előny, ha találkoztál már MiniCRM-mel vagy más vállalatirányítási / ügyfélkezelési rendszerrel.

Mit kapsz cserébe?

  • Vidám légkört, jó csapatot;
  • segítőkész, figyelmes munkatársakat;
  • finom kávét;
  • az első 6 hónapban Pécs belvárosi munkahelyet jó közlekedéssel, utána irány a home office, támogatjuk a digitális nomád életformát, ha erre vágysz, de szuper íróasztalod lesz az irodánkban is;
  • a gördülékeny munkavégzéshez modern tárgyi és informatikai feltételeket;
  • időről időre közös programokat (csapatépítés, karácsonyi vacsora…);
  • olyan fejlődési lehetőséget, amely biztosítja számodra, hogy 3 év alatt megszerezd azt a felbecsülhetetlen értékű tudást, amellyel bármely könyvelőiroda álom ügyfélszolgálatosává válsz.

Ha az előbbiekben legalább részlegesen magadra ismertél, akkor adnunk kellene egymásnak egy esélyt: kérlek, egy e-mailben válaszolj nekünk a következő néhány kérdésre az info@konyveles-palyazatiras.hu címre (persze szívesen vesszük a részletes szakmai önéletrajzodat is, de első körben legfontosabb ez a néhány kérdés)

  • Hol dolgozol jelenleg (vagy mi volt a legutolsó munkahelyed)?
  • Miért szeretnél váltani?
  • Mi a kezdő bérigényed?
  • Amikor már profivá váltál nálunk, milyen bérrel lennél elégedett?
  • Miért jelentkezel hozzánk?
Megosztás

Kérdése merült fel? Többet szeretne tudni?

Kérjen visszahívást, és szakértő munkatársaink rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot!