Ügyfélszolgálatos-koordinációs munkatárs
Szereted a logikai játékokat, feladványokat? Felvillanyoznak a kihívások, a kreatív problémamegoldás? Szeretsz irányítani, rendszert működtetni? Mit szólnál egy saját irányítópulthoz?
Pécsi székhelyű, Pécs belvárosi és Budapest belvárosi irodával rendelkező, kellemes légkörű, dinamikusan fejlődő könyvelő cég keresi álmai ügyfélszolgálatos-koordinációs munkatársát.
Ugye te sem akarsz második lenni? Akkor az Első Magyar Könyvelő és Pályázatíró Kft-nél legyél az, akivel kialakítjuk a legendás ügyfélszolgálatunkat!
Miért van szükségünk rád?
- Mert néha elveszünk az adminisztrációs terhek között,
- mert az ügyvezetőnk alig várja, hogy ledelegálja az emailek és telefonok kezelését,
- mert a feszített tempó mellett az ügyfeleinkkel való figyelmes kommunikációra nem marad elég időnk,
- mert a feladatok nem mindig jutnak el időben azok felelőséhez.
Miben fogod támogatni a fejlődésünket?
- Fogadod az ügyfelektől beérkező hívásokat, emaileket és időnként személyes megkereséseket: te biztosítod az előszobát ügyfeleink problémáinak megoldásához. Ne aggódj, nem várjuk el tőled, hogy magasszintű szakmai tudással rendelkezz, elég, ha ügyesen feltalálod magad!
- Rendszerezed, priorizálod és kiosztod a felmerülő feladatokat a munkatársaknak, menedzseled a munkafolyamatokat, és gondoskodsz a megkezdett munkafolyamatok megnyugtató lezárásáról: ebben a leghűbb társad a MiniCRM rendszer lesz.
- Figyelsz arra, hogy a határidőket minden munkatárs betartsa, beleértve az ügyvezetőt is.
- Türelemmel és empátiával meghallgatod az ügyfeleket akkor is, ha úgy ítéled meg, hogy nem feltétlenül szakmai problémával hív bennünket.
- Segíted az ügyfeleket az automatizálással járó nehézségek technikai leküzdésében: célunk a papírmentes könyvelőiroda elérése, ehhez azonban szükség van az ügyfelek megfelelő, türelmes edukálására.
- Időről-időre részt veszel céges kiállításokon, konferenciákon és más rendezvényeken, amelyek néha utazással járnak.
- Segítesz az ügyfélelégedettség felmérésében: ehhez nem kell mást tenned, mint nyitott szemmel és füllel figyelni az ügyfelek reakcióit, és néha célzottan megkérdezni őket, mennyire elégedettek a kapott szolgáltatásokkal; az információkat pedig dokumentálod.
- Vagyis összességében te leszel a motorja az iroda gördülékeny működésének és az ügyfelekkel való zökkenőmentes kommunikációnak.
Mit nem várunk tőled?
- Nem várjuk, hogy szakmabeli légy, nem kell értened a könyveléshez. Ezért benne van a pakliban, hogy te vagy az emberünk, ha a múltban rendezvényszervező, logisztikai ügyintéző voltál, vagy akár a vendéglátásban, idegenforgalomban tevékenykedtél.
- Nem kell eladnod semmit.
- Nem kell önállóan válaszolnod az ügyfelek szakmai kérdéseire.
Miben vagy jó?
- Logikusan, rendszerben gondolkozol, képes vagy prioritásokat felállítani;
- nem baj, ha van némi informatikai vénád, akkor is szívesen látunk, ha kicsit „kocka vagy”;
- határozott vagy és jó szervező, hiszen neked kell delegálnod a beérkező feladatokat a kollégák, sőt időnként a főnököd felé is;
- motiválnak a változatos kihívások, a problémákra megoldásközpontúan tekintesz;
- nem riadsz meg, ha kommunikálnod kell, közvetlen és udvarias vagy;
- mivel írásban és szóban is folyamatosan kapcsolatot kell tartanod az ügyfelekkel, nem mehetünk el a tiszta beszéd, a korrekt gépírás tudás és a jó helyesírás mellett sem;
- mivel ügyfélkörünk egy kis része külföldi, nagy előny, ha írásban és szóban is kommunikálsz angolul (nem kell anyanyelvi szinten beszélned, értsd meg őket, és értesd meg magad);
- nem feltétel, de előny, ha találkoztál már MiniCRM-mel vagy más vállalatirányítási / ügyfélkezelési rendszerrel.
Mit kapsz cserébe?
- Vidám légkört, jó csapatot;
- segítőkész, figyelmes munkatársakat;
- finom kávét;
- az első 6 hónapban Pécs belvárosi munkahelyet jó közlekedéssel, utána irány a home office, támogatjuk a digitális nomád életformát, ha erre vágysz, de szuper íróasztalod lesz az irodánkban is;
- a gördülékeny munkavégzéshez modern tárgyi és informatikai feltételeket;
- időről időre közös programokat (csapatépítés, karácsonyi vacsora…);
- olyan fejlődési lehetőséget, amely biztosítja számodra, hogy 3 év alatt megszerezd azt a felbecsülhetetlen értékű tudást, amellyel bármely könyvelőiroda álom ügyfélszolgálatosává válsz.
Ha az előbbiekben legalább részlegesen magadra ismertél, akkor adnunk kellene egymásnak egy esélyt: Kérünk töltsd ki rövid jelentkezési ürlapunkat a jelentkezem gombra kattintva!